۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

من یک پسر هستم!

اول از همه سلام به همه ی شما که وبلاگ مینویسین یا وبلاگ منو دارین میخونین
اومدم اینجا وبلاگ بنویسم تا شاید بتونم درد و دل ها یا حرفایی که با هیچ کس نمیشه گفت رو به شما بگم.
میدونم احتمالا خیلی از شما هم همینجوری هستین.

من یه پسرم مثل برادرم
من یه پسرم مثل همه
من یه پسرم مثل تو!
من یه پسرم مثل همه راه میرم
مثل همه دوتا گوش دارم  دوتا پا دوتا دست یه بینی!
مثل همه غذا میخورم
مثل همه لباس میپوشم
مثل همه درس میخونم
مثل همه آهنگ گوش میدم
مثل همه ورزش میکنم
مثل همه ناراحت میشم
مثل همه خوشحال میشم

ولی

مثل همه عاشق نمیشم...

منم یه پسرم مثل همه

۱۵ نظر:

  1. جون من راستشو بگو .. دوتا گوش داری ٰ دوتا دست و پا ٰیه دونه هم بینی ..؟!! .. باورم نمیشه .. چقدر تو عجیبی .. :))
    وبلاگ نو مبارک کیوان .. (خواستم اسمتو مخفف بگم دیدم یه وضی میشه :)) )

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون حسین جان :-D
      به موقش به اسمای مخفف شما هم میپردازیم :-D

      حذف
  2. سلام پسری مثل همه ب جمع وبلاگ نویسان ک فقط یک پسر اند مثل همه خوش اومدی :)

    پاسخحذف
  3. سلام کیوان جان
    خیلی خوش‌حال شدم وقتی دیدم به جمع وبلاگ‌نویس‌ها اضافه شدی، امیدوارم زود به زود و زیاد بنویسی :)
    و راستی برای کامنت گذاشتن توی وبلاگت ی عدد نشون می‌ده که باید در کادر واردش کرد اگر بردای اینو کامنت گذاشتن راحت‌تر می‌شه (توی تنظیمات بلاگر هست این امکان) :) :*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام :-)
      ممنون و حتما که همینجور میشه وقتی دوستای جدیدو خوبی مثل شما داشته باشم
      . حتما اونم بر میدارم. مرسی که گفتی

      حذف
  4. اول سلام :))
    دوم اینکه چه جای قشنگیه اینجا، خوشم امومد؛ مبارک باشه پسر D:
    سوم اینکه ممنون که به وبلاگم سر زدی :))
    و در آخر امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اول سلام :-)
      دوم مرسی قشنگی از وبلاگ خودتونه :-p
      سوم خواهش میکنم
      ودر آخر ممنون و منم امیدوارم همیشه همینجوری بخندی :-))))

      حذف
  5. ای ول کلی خوشم اومد ادبیات خودم رو به خودم تحویل می دی D:
    من هم امیدوارم همیشه شاد باشی و وبلاگتم پر از خامه و شیرینی :))

    پاسخحذف
  6. سلام کیوان کوچمولو
    به دنیای مجازی وبلاگ نویس های رنگین کمانی خوش اومدی!
    امیدوارم از همین اول که شروع میکنی راه درست رو انتخاب کنی
    امیدوارم بتونی دوستای خوبی پیدا کنی واسه خودت... یا بهتر بگم، فقط یه دوست هم کافیه... اگر خوب باشه! ولی خب شاید باید یه کم هم خوش شانس باشی(بر خلاف من!)
    و امیدوارم که (مثل خیلی از بچه ها) زود دلسرد نشی... اینجا هم مثل دنیای واقعی دنیای بی رحمیه...

    راستی... منم از این کیک ها میخوام (از تم وبلاگت معلومه که شکمو هستیا!!! D:)

    پاسخحذف
  7. ممنون . من اینجوریا هم که میگی کوچمولو نیستمااا 23 سالمه :-D
    آره امیددارم دوستای خوبی مثل شماها پیدا کنم :-)
    در ضمن نگران همینم بودم که یکی فکر کنه به خاطر این عکس شکمو ام :-D
    ولی خب نیستم. چیه رنگ شاد و شیرینی بده ؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نگفتم که بده، فقط گفتم همشو تهنا تهنا نخور به منم بده!
      P:

      حذف
  8. ehem
    سلااااااااااااام
    خوبی رفیییییق؟؟؟
    مرسی از اینکه به من سر زدی، متن جالبی بود، فقط دوست داشتم که بگم هر جای که رفتی فضای وبلاگ رو ترک نکن، وبلاگ با هر جای دیگه فرق داره، یه مالکیت زیبایی توش هست، کلی خاطره رو توش ثبت می کنی و....
    زیاد آپ کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام آقا حسام
      ممنون :-)
      آره واقعا دارم حس میکنم اینجا هنوز کثیف نشده خوشبختانه :-)
      چشم این درگیریو کارو اینا کم بشه هی آپ میکنم :-p

      حذف