۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

یکشنبه 8 صبح

سلام
امروز صبح یعنی یکشنبه ساعت8 بیدار شدم گفتم برم یونی ,نرم یونی؟ بر خلاف بقیه روزا گفتم میرم!!!
یعنی چی که اینقدر بی حال و نا امید باشم عین این 9000 تا دانشجو مثل آدم میرم سر کلاسم!
اومدم خونه ظهر دیدم همه ظرفها تو سینک جمع شدن. گفتم بشورم؟نشورم؟بر خلاف بقیه روزا گفتم میشورم!!!
ظرفا که تموم شد دیدم مامان نیومده هنوز,ناهار هم بیچاره وقت نکرده درست کنه.گفتم درست کنم؟درست نکنم؟بر خلاف بقیه روزا درست کردم!!!
ناهارمو که خوردم,اومدم تو اتاق دیدم عین بازار شام میمونه! گفتم مرتب کنم؟ مرتب نکنم؟بر خلاف بقیه روزا گفتم میکنم!!!
عصر که رفتم باشگاه دیدم چقدر حس خوبی دارم,با اینکه همون زمانها مثل بقیه روزا گذشته ولی چند تا بر خلاف روزای قبل مفید داشتم,حتی خیلی کوچیک!!
چقدر تو روحیم تاثیر داشت. همین بر خلاف عمل کردن مفیدو توصیه میکنم شما هم امتحان کنین!
شب که اومدم خونه,تو تختم دراز کشیدم,گفتم بخوابم؟نخوابم؟ بعد ندای درونیم گفت: اَه خفه شو دیگه :-D بگیر بکپ! اینو دیگه نباید بر خلااف روزای قبلیت انجام بدی! بی جنبه!! :-))
خلاصه خوابیدم دیگه  :-D

۲۲ نظر:

  1. خب الان یه مساله ی شرعی پیش میاد....و اونم اینکه برخلاف شبای قبل تنها خوابدی یا برخلاف شبهای قبل با یکی دیگه خوابیدی.. :-$

    پاسخحذف
  2. خیییلی پستی حسین :-D
    فقط همین :-D

    پاسخحذف
  3. من که هر روز شاد و اوکی هستم
    گاهی کلاس میرم، گاهی نمیرم
    کلا دلیلی برای نا امیدی وجود نداره، من زنده هستم و این امید بخشترین اتفاق زندگیمه.
    راستییییییییییی
    من یه بک آپ توی ورد پرس دارم، این که گفتی ممکنه بلگفا وبلاگم رو حذف کنه، میخوام بگم یه بک آپ دارم تو اون سرویس شریف :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوبه خوشال شدم اینو شنیدم آقا حسام:-)
      خب خوبه بازم بکآپ گرفتی ;-)

      حذف
  4. قربون دستت ی سری هم ب اتاق من بزن...الان یک ماهه کلیدام گم شده، کتاب ریاضی مم گک شده....حتی یکی از شلوارام گم شده ،اخه خیلی اتاق ریختو
    پاشه....:)) خلاصه دم عیدم ک هست ...ثواب می کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چششششم :-D
      شما آدرس بده من با پست پیشتاز خودمو میرسونم اونجا :-P

      حذف
  5. به نظر من همه ی کارات خوف بودن به جز رفتن باشگاه!!!
    آخه این چه کاریه پسر میزنی هیکل به این لاغری و خوبی رو داغون میکنی میره!!!
    ولی در کل به جز این مورد، آفرین پسر خوب!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون آقا پسر تنهای خسته ی گل :-)
      اولا شما از کجا منو دیدی که میگی هیکل لاغرو و ایناتو خراب نکن؟ :-D
      نکنه این عکس پروفایلمو میگی؟ این مدله عزیز:-)

      حذف
  6. سال نو مبارک
    صد سال به ای سالا
    نورزتان پیروز
    هر روزتان نوروز

    هیچ وقت از خودت نبپرس بنویسم... ننویسم...
    فقط بنویس و بنویس
    همیشه خوبه و عمل عالیه
    بووووووووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سال نو شما هم مبارک آقا شایان دوست قدیمی
      خیلی زحمت کشیدین سر زدین :پی
      چشم مینویسسیییم

      حذف
  7. روزای این‌جوری خیلی خوبن، امیدوارم همه‌ی روزات این‌جوری باشن و به‌تر از این :*

    پاسخحذف
  8. آفرین چه پسر خوبی D:
    همیشه همین طوری پسر خوبی باش :))
    در ضمن سال نو هم مبارک امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلااااامو سال نوهه! شما هم مبارک .. هنوزم خوب میخندیا :دی :-))

      حذف
  9. کیوان جان نوشتی دوست قدیمی
    من یک کیوان میشناسم که شکوه وحشی رو می نوشت
    همونی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام داد
      خوبی؟
      ایویل چه بی سر و صا برگشتی
      خبر میکردی برات چراغونی میکردیم
      قربونی میکردیم
      بوووووووووووس

      حذف
  10. همه ی پستاتو خوندم کیوان.
    خوب مینویسی.
    کارت خیلی ارزش داره.

    پاسخحذف
  11. من هم روزای این جوری داشته م! :)
    عالین!
    بهم سر بزنی خوشحال می شم!
    بوووس

    پاسخحذف