۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

! ASHEGHAMEH ! AREH

خدایا ممنونم بخاطر اینکه منو آفریدی با اینکه تفاوتمو میدونستی
خدایا ممنونم که سخت ترین امتحانو واسه منو هم حسهام گذاشتی
خدایا ازت ممنونم که طعم واقعی تنهایی و غریبگی رو به ما نشون میدی تا اون روز خوبی که اومد قدرشو بدونیم
خدایا نه نماز درست حسابی خوندم نه روزه گرفتم نه کارای دیگه کردم ,با پرویی تمام همیشه وقتی دلم گرفته نشستم بات صحبت کردم توام فکر کنم گوش میدادی !
خدایا ممنونم
خدایا ممنونم ازت بخاطر اینکه این محدودیتی که واسه ی من درست کردی باعث بیراهه رفتنم نشده هنوز.
خدایا ممنونم ازت که متفاوت منو آفریدی!
متفاوت بودنو دوست دارم به شرطی که توام باهام متفاوت باشی.
ودر آخر..
خدایا به من شهامتی بده تا بپذیرم اونچیزی رو که نمیتونم تغییر بدم وقدرتی که تغییر بدم اونچیزیو که میتونم


بلندم کن رفیق ...








--- خیلی ها معتقد نیستن به خیلی چیزا,قبول.
---خیلی ها یه کم معتقدن به خیلی چیزا,قبول
---خیلی ها جونشونه و اون چیزا,بازم قبول
---مذهب و دین یه چیز شخصیه دلیلی نداره هیچکدوم از سه دسته ی بالا بد باشن یا تو برخورد باهاشون فرقی بذاریم :-) این هم جزء تفاوتهای ماهاست.


۱۲ نظر:

  1. خیلی ها خدا رو حس میکنن...
    من هم از توی نوشته هات این رو لمس کردم...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آره هر کسی به روش و عادتای خاص خودش اونو حس میکنه...

      حذف
  2. خدایا .. جون من ٰ بی رودرواسی .. دقیقن هدف از خلق کی وان چی بود ؟ ..
    این همه چیزای خوب خوب میشد آفرید .. آخه چرا کی وان :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هدف خدا از خلق کیوان شمردن فوضولایی مثل تو بود حسین :-D

      حذف
    2. وای چه کار سختی .. حالا چندتا شدیم تا الان ؟ :D

      حذف
  3. ای جان
    من رو یاد اوایل سکوت تلخ انداختی
    خدا حفظت کنه پسر :x

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله درسته ,یادمه قبلن یادمه فقط مهرداد مینوشت . البته شدت اوایل سکوت تلخ خییییلی بیشتر از این یه دونه پست من بود که یاده اون افتادی :-)

      حذف
  4. خوبه كه همچين حسي نسبت به خدا داري و اون رو اينطوري ميبيني...البته بعضيا فقط بلدند سنگ حس كردن خدا رو به سينه بزنند...با وجود اينكه نماز ميخونند...از عشق الهي حرف ميزنند و هزارتا چرت و پرت ديگه...
    خوب بمون...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون افراد حسابشون جداست.بذار هر کاری بخوان بکنن,احساسی که یکی تو 1 خط نوشتن درباره خدا و خودش داره رو یکی با 1 سال نماز خوندن شاید بدست نیاره.شایدم بیاره!

      حذف
  5. منم رابطه ی دوستانه با خدا رو به رابطه ی ارباب رعیتی ترجیح میدم
    و معتقدم آدم بایست خدا رو توی قلبش جستجو کنه نه بین کتب مذهبی
    :-*

    پاسخحذف